Bence şuan araba almamanızı öneririm yakın zamanda elektirkli araçlrda baya düşüş olacak ve buda araç piyasasına yansıyacaktır.Byd ve chery firması teşvik çıkmasını bekliyorlar.Bence elektrikli almak daha mantıklı