Merhaba arkadaşlar,

Dün gece hesabıma eft, havle olarak 4 farklı hesaptan (1 tanesi şirket) 100 200 250 250 TL şeklinde paralar geldi.

Bankayı aradım hepsini "ücret iadesi" açıklaması ile iade ettirdim.

Fakat neden böyle bir şey oldu bir anlama veremedim.

Daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu?

Yasal olarak bu yaptığım işlem yeterli mi?