hocam namazda yada abdest alırken "acaba şöyle yaptım mı" diye bir şey geliyorsa aklına onu asla tekrar etme. Yapmışsın olarak kabul edip namazına devam et. Şeytan vesvese veriyor. Namazda bile rahat bırakmıyor insanı. Bu sürekli tekrarlanıyorsa namazını bozmadan devam et. Ara sıra oluyorsa sehiv secdesi yap. Ama sürekl tekrar ederse namazı bıraktırır bir süre sonra çok tehlikelidir vesvese.
İki gündür kafamda besmeleyi doğru mu söylüyorum diye geçip duruyor. Namazı birakmam. Fakat acayip derecede kafamın sürekli içinde bu var