Okanimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vesvese geliyor sürekli namazda doğru mu okudum diye.
hocam namazda yada abdest alırken "acaba şöyle yaptım mı" diye bir şey geliyorsa aklına onu asla tekrar etme. Yapmışsın olarak kabul edip namazına devam et. Şeytan vesvese veriyor. Namazda bile rahat bırakmıyor insanı. Bu sürekli tekrarlanıyorsa namazını bozmadan devam et. Ara sıra oluyorsa sehiv secdesi yap. Ama sürekl tekrar ederse namazı bıraktırır bir süre sonra çok tehlikelidir vesvese.