hocam 2 hafta aracımı sattım ben de. 370e ilana koydum acil başlığı ile. bir kaç kişi aradı 350 veririz dediler. bekledim ettim, baktım dönüş yok istediğim fiyata 350'ye verecektim. ofisten bir arkadaş sarı sitenin otobid olayını söyledi. oraya götürdüm. ihaleye soktum. ihale başlangıç fiyatı olarak 350 dediler. 410a verdim aracı. burayı deneyebilirsin bi. öncesinde auto king'te ekspere sokup, eksper raporuna göre ihale başlangıç fiyatı belirliyorlar. alıcılar da aracın tüm detaylarını görerek teklif veriyor. canlı ihale oluyor. sen de evden izleyebiliyorsun anlık olarak ihale durumunu. bilgin olsun.