hocam malesef Türkiye ülkesinde artık hiç bir şey ön görülemiyor. Halka arzdan 3-5 kuruş kazanan halkı vergilendirme ile korkutup piyasadan para çektirdiler. amaçları ney bilmiyorum. Türkiye'de ne olacağı bilinmiyor. Bir gece dövizi 9₺ düşüren bir iktidar vardı. Tabi zarar bilanço 900 milyar₺ yarını düşünmeden hareket eden liyakatsiz bir yönetime maruz kalıyoruz. Yarın ne olacağı bilinmiyor. O yüzden yorum yapamıyorum. Amacım siyasi bir gönderme vs. değil bunların hepsi yaşanan şeyler bu arada sayın modlar.