Selamlar E ticaret yapan arkadaşların bilgisine ihtiyacım mevcut.
Yeni başladığım bir e ticaret için ilk önce Yurtiçi kargo ile anlaştım.Şube sahibi siparişlerin artınca fiyatı düzenleriz dedi işlerde beklediğimin üstünde açıkcası
Kapıda ödemeli kargoyu 120₺’den gönderiyorum
Şuan ilk ay dolmak üzere 200 kargoya yaklaştım yeni fiyat ne kadar olmalı arkadaşlar siz kaç adet ürün satıyorsunuz ve kargo ücretiniz ne kadar ?