Arkadaşlar selam,
Yakın zamanda bir araç almayı düşünüyorum. Aracı buldum büyük ihtimalle de o aracı alacağım ancak şöyle bir sorunum var.
Plakayı yazıp 5664'e gönderdiğimde aracın 14000 TL trameri görünüyor. Ancak Detay yazıp plakayı ekleyerek 5664'e gönderdiğimde 22000 küsur bir hasar kaydı çıkıyor.
Bu aradaki fark neden kaynaklanıyor olabilir? Yıllardır filo yöneticiliği yapıyorum ama böyle bir duruma ilk defa denk geldim.
Konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.