Bence bizim devlet R yapmazsa Meta da R yapmaz. Üstüne meta daha da ileri gidip Türkiye ye hizmeti komple keser böyle giderse
Şakası bi yana ben kullanmıyorum insta falan ama kullananların zararı çok büyük..
Şaka: Bazı kişiler "Merhaba İnstagramda ** m takipçim var beni takip ediyorsanız..." falan diye ünlü olmuştu onlara da yazık oldu