Hocam taşınılabilir klima almak bence çok mantıksız. Çünkü verim alabileceğinizi hiç düşünmüyorum. Çalışma prensibine aykırı bir durum bence.
Onun yerine bazı markaların kampanyaları oluyor işte 2 klima 1 dış ünite gibi. Onları inceleyebilirsiniz.
Dış ünitesi olmayan bir şeyden verim beklemeyin hocam 3 kuruş fazla olsun işinize yarasın
İran klimasina bakın hocam geçenlerde baktım güzel bir şey gibi
Birkaç restoranda gördüm çok iyiler evde kullanımı nasıl olur bilemedim. Klima olacak salonda ama çalışma odamda vs diğer odalarada tanışabilir birşeyler arıyorum. 1 ünite 2 klima verimli olur mu?