LookAYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinizdeki domainleri pm olarak iletir misiniz ?
PM ye sığmaz en iyisi konudan bakın
https://www.r10.net/teklif-usulu-amp...u-satista.html