Buraya konu açtıysanız evde kimse yok belli ki hocam bir tanıdığınız varsa ona ulaşın, kapıyı ittire ittire gerekirse demirini sökerek de açabilirsin tekrar yaparsın çok maliyeti olmaz çilingirden iyidir.