Merhaba,
Uzun zamandır merak ettiğim bir konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum: Gerçekten e-book alarak para kazanan var mı?
Forumlardan birçok e-book satın aldım ancak çoğu beklentimi karşılamadı. Hatta bazı kullanıcıların, e-book'larını satarken hep eski ve geçerliliğini yitirmiş taktikleri sunduğunu fark ettim. Bu durum beni, e-book'ların gerçekten işe yarayıp yaramadığı konusunda şüpheye düşürdü.
Aranızda e-book satın alıp başarılı olan, bu kitaplardan öğrendikleriyle para kazanan var mı?
Deneyimlerinizi ve önerilerinizi paylaşabilir misiniz?