Benim kanımı donduran şey ilgili düzenlemede ilaç cinsindeki eşyalarında diğer ürünler gibi vergiye tabi tutulması mı söz konusu? SGK'nın ve Sağlık Bakanlığının karşılamadığı ilaçları insanlar dolar, euro bazından ciddi fahiş fiyatlar ile satın almak zorunda kalıyorlar diye biliyorum, mükemmel ötesi sağlık ve sağlık sigorta sistemimizin karşılamadığı için 50-100 dolar ve üstü ilaçlarda da ülkesine göre %30, %60 vergi mi alınacak anlamadım