Mobil ödeme kullanımı olmuş mu bilmiyorum hocam. 2005 yılında açılmış 2012 yılında kapanmış abonelik . Muhtamelen ya ev telefonu hattı ya da internet hattına ait bi abonelik neyse ödeyip kurtulalım uğraşmak istemiyorum.
İcra filan yok demi.uyaptan bakın e devlette gozukmeyebilir belki dosya takipsizlik yada işlem yapılmadığı için uyapa bakın bu borcla ilgili herhangi bir dosya filan yoksa kapatın kurtulun