yunus6547 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.turk Telekom sayfasında çıkıyorsa odeyebilirsin.zaten ödediğinde e devlette de hemen düşer borç.daha önceden Mobil ödeme kullanımı olmusmuydu bu hat üzerinde.muhtelem.ondan dolayı bu bakiye kalmıştır.
Mobil ödeme kullanımı olmuş mu bilmiyorum hocam. 2005 yılında açılmış 2012 yılında kapanmış abonelik . Muhtamelen ya ev telefonu hattı ya da internet hattına ait bi abonelik neyse ödeyip kurtulalım uğraşmak istemiyorum.