Merhaba benimde başıma gelmişti.e devlette gözüküyordu.borcla ilgili türk Telekom a sorduğumda bana borç yok dediler sonra cimerden başvuru yaptım konuyla ilgili btkdan.daha sonrasında bana gelen bilgi kalan borç Mobil ödeme ile iligliymis.yasal olarak mobil odeme borcu takip ile alınamiyormus filan dediler.sonrasinda fatura çıkardılar bende ödedim kapandı e devlette gözükmüyor artık sizin de öyle olmuş olabilir belki.turk Telekom mağazasında bir sordurun yada cimerden btkdan kayıt oluşturun isterseniz.
Hocam şuanda türk telekomun sayfasında borcu ödeyebiliyorum direk başvuru yapmadan borcu kapatsam olur mu? fatura mı çıkarmaları gerek