Annemin e-devletinden tesadüfen sorgulama yaptığımda 437.5 liralık türk telekom yasal takibe düşen borç olduğunu gördüm. 2012 yılında biten bir aboneliğe ait. Müşteri hizmetlerini aradım tc kimlik no ve abonelik no ile sorgulama yaptırdım borç gözükmediğini söylediler. Bu borç için herhangi bir avukat felanda aramadı. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı ?
Merhaba benimde başıma gelmişti.e devlette gözüküyordu.borcla ilgili türk Telekom a sorduğumda bana borç yok dediler sonra cimerden başvuru yaptım konuyla ilgili btkdan.daha sonrasında bana gelen bilgi kalan borç Mobil ödeme ile iligliymis.yasal olarak mobil odeme borcu takip ile alınamiyormus filan dediler.sonrasinda fatura çıkardılar bende ödedim kapandı e devlette gözükmüyor artık sizin de öyle olmuş olabilir belki.turk Telekom mağazasında bir sordurun yada cimerden btkdan kayıt oluşturun isterseniz.