Annemin e-devletinden tesadüfen sorgulama yaptığımda 437.5 liralık türk telekom yasal takibe düşen borç olduğunu gördüm. 2012 yılında biten bir aboneliğe ait. Müşteri hizmetlerini aradım tc kimlik no ve abonelik no ile sorgulama yaptırdım borç gözükmediğini söylediler. Bu borç için herhangi bir avukat felanda aramadı. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı ?