elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak kardeşim son kez yazıyorum. Feci halde acı çekiyorsan çık, git, bul ve konuş.
Nişanlısı denk gelmeyecektir.Gelse de en fazla dayak yersin.
Şuan içinde yanan ateş, belirsizlik yüzünden yanıyor.
Seni sevmediğini söylerse, kovarsa hiç bir şey kaybetmezsin. İçindeki ateş hemen sönecektir.
Seni sevmeyeni sen de istemeyeceksin bundan emin olabilirsin.
Ama içinde ukde kalmayacak, kendini rahatlatmak için bu şansı kendine vermelisin. Ben olsam aynen bunu yapardım. Hayır demesinden asla etkilenmezdim.
Tüm yolları denedim olmuyorsa kısmet değilmiş dersin hayatına bakarsın.
Bu kadar basit.
İyi geceler diliyorum
Hocam dayak yemek aklımın ucundan bile geçmedi, yani iddialı da konuşmayayım dayak da yemem hocam. Benim korktuğum ilişkisi iyi giderken denk gelmemdi, sevdiğim kızın istemeden mutsuzluğuna sebep olurum bundan korkuyorum. Dediğinizi yapacağım, belki dediğiniz gibi yüz yüze denk gelirsek ondan duyarsam farklı olabilir veya bir noktada gurur devreye girebilir, haftaya gideceğim inşallah.