Hocam üzgünüm öncelikle fakat bu benim kıymetimi hiçbir zaman bilmeyecek ve bunu ayrıca bilmek beni kahrediyor, evet henüz taze, saçımda ak yok sanırım bu meseleden sonra olacak

Ayrıca, vakit ayırıp yazan her arkadaşa ayrı ayrı teşekkür ediyorum, sağ olun.
Değerli hocam onu bilemezsin. Yarın birgün evlenir boşanır ah ah beni seven bir sevgilim vardı der. Dünya hali bu ne getireceğini bilemezsin. Sana tavsiyem bu dönemde kesinlikle kendinle yalnız kalma. Git çık gez. Arkadaşlarınla vakit geçir. Yeni insanlar tanımaya çalış. Sana iyi geldiğini göreceksin. Saatlerce, günlerce, haftalarca tavana boş boş bakıp ağladığım günleri biliyorum. Bunu kendine asla ama asla yapma. Bak diyorum ya şuan ki aklım olsaydı o zamanlar gram üzülmezdim. Azıcık ne demek istediğimi anlamaya çalış ve ona göre hareket et