Arkadaşımıza önerdim hocam, o kadar kodlama da yapmış. Bence kendisinin hakkı.
Ben de sizin gibi düşünüyorum, sistemi başta oturtabilirse günde yüzbinlerce hit çekebilir.
Evet hocam ben de ona söyledim zaten, güzel düşünülmüş siz de güzel düşünüp söylediniz. Biliyorsunuz piyasada fikir çalan insan sayısı çok, kimse yapmadan yapsa şu an başlasa iyi iş yapabilir.