Bak kardeşim son kez yazıyorum. Feci halde acı çekiyorsan çık, git, bul ve konuş.
Nişanlısı denk gelmeyecektir.Gelse de en fazla dayak yersin.
Şuan içinde yanan ateş, belirsizlik yüzünden yanıyor.
Seni sevmediğini söylerse, kovarsa hiç bir şey kaybetmezsin. İçindeki ateş hemen sönecektir.
Seni sevmeyeni sen de istemeyeceksin bundan emin olabilirsin.
Ama içinde ukde kalmayacak, kendini rahatlatmak için bu şansı kendine vermelisin. Ben olsam aynen bunu yapardım. Hayır demesinden asla etkilenmezdim.
Tüm yolları denedim olmuyorsa kısmet değilmiş dersin hayatına bakarsın.
Bu kadar basit.
İyi geceler diliyorum