çocukken internet cafeye giderken dükkan sahibinin sattığı tek sigaralarla başladım muhtemelen 13-14 yaşlarındaydım. günde 3 dal kafadan vardı. 1 sene sonra paket taşımaya başladım. hala alkol kullanmam başka hiç bi kötü alışkanlığım yoktur günde 2 paketim kesin vardır, taneyle sigara almam, hep karton alırım. lanet olsun başladığım güne, rahmetli dedemin bi lafı vardır "hayatta en çok pişman olduğum, beni yavaş yavaş öldüren pasif intihar yöntemi iki şey var, biri sigara biri evlilik" derdi...