Bence bu mesajı sil, 2 gün daha sabret ve boşa kendine rakip çıkartma. Zira bildiğim başvuruda öncelik tarihe göre değil, hak sahibi olmayanlarda rastgele (hızlı olan kazanır (backorder) modu geçerli olacak diye biliyorum (yanılıyorsam affola). Alırsan güzel domain, hayırlı olsun (:
çokta bi önemi yok hocam alırsam da nasıl bir proje yaparım bilmiyorum sepet yapıyorken onuda ekledim pörtföydeki domainlerim çok daha iyi😄