Kimseyi bilmem ancak ben seni anlıyorum, hiç değilse anladığımı hissediyorum. Benim geçmiş açtığım konulara bakarsan 10 senelik ilişkimin nasıl bittiği, hayaller, ihanetler ve sorunlarımın uzun ama bir o kadar uzun ki okumaktan sıkılacağın tarzda yazdığımı görebilirsin. Senin bu kadar kısa bir paragraf ile kendini özetlemen aslında bu konunun artık kafanda bitirdiğine işaret olmalı diye düşünüyorum. Her işte bir hayır vardır sözü yerine göre doğrudur. Bence geçmişe dönerek bakınca sevineceğin çok mazilerin olmuş olabilir ancak geleceğe bakıp üzüleceğin çok konu yok ortada. Neden diye soracak olursan burada vicdan en net hesap görücüdür kişi için. Sen bu olaylarda kendin tarafından hakkaniyetli bir sebep ile kendini masum görüyorsan daha da bu konuda kimseye söz düşmez.
Bugün belki biraz üzüleceksin lakin yarın daha güzeli karşına çıkacaktır. Ayrıca 3-5 günde ya da 1 ayda kimse kendine yeni bir hayat kurmaz, demek ki seninle bulunduğu süreçte biraz ihanetler söz konusu olmuş. Bu süreçte bence hiç kafanda olayları büyütmenin anlamı yok. Senin saf temiz duyguların (evlilik, yuva kurma, çoluk çocuğa karışma) vardı ve bunu birisi bozduysa emin ol ki karşı tarafın vicdanında bir gün sızlamalar olur. Keza ben kendi olayımda hiçbir hatam olmadığı halde ihanete uğradım ve 1 sene geçmeden karşı taraftan dönüş geldi; hatasını anladı, yaptığından pişman oldu, ancak ben bana ihanet edene şefkat göstermeme rağmen hataları tekrar eden birisine merhamet göstererek aynı çıkmazlara tekrar girdiğimi fark etmiştim. Bu sebeple sende aynı çıkmazlara girme, çünkü önünde seni bekleyen bir ömür var bunu seni istemeyen birisi için hiç yıpratma, hiç düşünme, hiçte aldırma...