Çok geçmiş olsun hocam, Allah beterinden saklasın. Hastaneden sadece kan alınıp gönderilmesi bana çok garip geldi, normalde dediğiniz işlemler yapılmadan taburcu edilmemesi lazım diye biliyorum bende.