Kimse 2 günde kimseyle nişanlanmaz hocam. Onun bi alt yapısı vardır konuşmuştur görüşmüştür. Aileler görüşmüştür kararlaştırmışlardır sonra nişan olmuştur. Şimdi gelelim sana hocam, Farzet ki evlendin ve bir gelecek kurdun, Arkanı dönüp işe gittiğinde karına güvenebilecekmiydin? Sence arkandan bu işleri çeviren kişi sen evlendiğinde sana neler yapardı ? Başkasıyla nişanlanıp sana fotoğraf atıp acı cekmeni izleyecek kadar acımasız olan birine 3 yılını vermişsin. Ve şuan acı cektiğini söylüyorsun Bence bir davul bir zurnacı bul otur kutla bu durumu. Seni her zaman sarıp sarmayacak her türlü zorluğunda yanında taşıyacak bir eşe ihtiyacın var. Lütfen kendini üzme çünkü değmez