geçmiş olsun öncelikle.

hastanede sadece kan alıp gönderdiler kısmında bir bilgi eksikliği var gibi.

öyle bir kazada hiçbir doktor riske girip mr, tomografi veya röntgen çektirmeden hastayı taburcu etmez.