Selamlar cümleten,
Mobilden açıyorum konuyu eksik veya hata varsa kusura bakmayın lütfen. 2 gün önce Antalyada gece 01 sıralarında kardeşim, motorla seyir halindeyken arkasından 100-120 ile gelen Peugeot marka bir araç kardeşime vurup kaçmış. Kavşakta kazaya şahit olan polis ekipleri aracın peşine takılmış ama bulamamışlar ertesi günü akşama doğru araç bulundu 22 yaşında bi kişiymiş. Muhtemelen kardeşime vurduğunda alkollüydü. Her neyse kardeşimi olay yerinden ambulansla hastaneye kaldırmışlar fakat kaza tutanağı falan tutulmamış. Hastaneden sonra karakola götürmüşler kardeşimi, ifadesini almışlar eline ifade tutanağını vermişler. Vuran araç çok hızlı vurmuş kardeşim yaklaşık 50-60 metre civarı sürüklenmiş, çizikler ve ezikler hariç ciddi bi şeyi yok ama hastanede hiçbir şekilde mr, tomografi çekilmemiş sadece kan alıp bırakmışlar kardeşimde olayın sıcaklığıyla bir şeyim yok demiş ama şu an yürüyemiyor, zorlanıyor hareket etmekte. Vuran kişinin amcası Antalyada bi iş adamıymış bizi 2 gündür arıyor uzlaşmak için gençtir bunlar olabilir diyor. Bir çok avukatla görüşmemize rağmen süreç hakkında tam detaylı bilgiye ulaşamadık. Herkes de farklı bi şey söylüyor. Evet kazadır olabilir ama durup ambulansı dahi aramaya tenezzül etmeyen bu şahıslara ciddi bi ders vermek istiyoruz. Kardeşimin kazada ölmemesi mucize olmuş gerçekten. Şimdi motor pert, telefonu komple kırılmış. Biz motor ve telefon harici ekstra manevi tazminat alabilir miyiz bunlardan? Hastane raporunda kardeşimde ciddi hasar gözükmediği için herkes sadece motorun parasını alırsınız ekstra bir şey talep edemezsiniz diyor ama bu şahıslar bu hızla vurup bir de üstüne kaçıyor. Buna benzer olayla ilgili tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum süreç hakkında bilgiye ihtiyacımız var herkes farklı bir şey söylüyor. Ve ekstra bizim yapmamız gereken bir şey var mı şu an sadece bekliyoruz