hocam öncelikle ona dair ne varsa siliyorsun çıkarıyorsun hayatından fotoğraf hediye vs. sonrasında farklı kızlarla iletişime geçmen gerekiyor burası gerçekten önemli herhangi bi kriterin olmamalı kesinlikle. Ve bundan sonra asla onunla iletişime geçmiyorsun profiline girip bakmıyorsun. Engellemeni önermem sadece numarasını silersin açık kapın olsun her zaman eğer gerçekten seni sevip değer vermişse ne olursa olsun o mesajı atacak. Atmazsa bile bunları yaptığın için zamanla ona dair hisleri yitireceksin inan bana.