Hocam biran evvel başka birisini buluyorsun ve onu tanımaya çalışıyorsun. Eğer ayrılık taze ise 6 ay geçmemişse bekle. 6 ay geçsin topla kendini ve yeni insanlar tanı. 5 yıllık kız arkadaşımı ailesinin işimi beğenmediği için bıraktım. İlk başlarda çok koysa da sonradan alıştım. İyi ki olmamış diyorum. Giden sizi kaybettiği için üzülsün boşverin. Kesinlikle acı çekmeyin. Saçınıza aklar düşürmeyin.. Lütfen gidin ve farklı insanlar tanıyın.