Hocam böyle şey benımde basıma geldi bire bir sizin 3 sene benım 5 sene o yüzden diyecek cok şey var sizden sonra baskasına gidebilecek düzeyde ise zaten sevmiyormuş direkt o yüzden bu kişi için tekrar geri donmesini felan beklemek aptallık olur yeni insanlar girince hayatınıza zamanla unutuyorsunuz emin olun. O yüzden sağlıgınızdan onemli hiç bi şey yok aramak dertlesmek ıstersenız bır telefon kadar yakınım. İyi forumlar dilerim.