Selamlar hocam, aslında yazmaya vaktim yok ama sizin için bir şeyler yazacağım ve bunları bir kez değil bir kaç kez okuyup uygulamanızda fayda var, şimdi bazı arkadaşlar gelir geçer, boşver takma falan deyip geçiştirecekler, ben size detaylı bir şekilde açıklama yapacağım. 1. Olarak sizinle devam ederken, nişanlandığı kişiylede konuştuğu bariz belli, 2. olarak gerçekten seven ve değer veren insan, ona ne yaparsanız yapın, ben senin kadınınım yanındayım der asla bırakmaz, buraya kadar hemfikiriz sanırım, yaşadıklarınıza yakın bir durumu bende yaşadım tecrübe ettim ve onun üzerinden çok çok kez ilişkilerim, günü birlik ilişkilerim oldu. Şu an tek yaptığınız ayrılık acısı çekmek, bir sigara yakıp ağlamaksa bunu avantaja çevirmenin ve kendinizi bulmanın çok iyi bir yöntemi var. Kural 1. Kötü çocuk olmak, kötü çocuk kendine değer verir, hiç bir kadının peşinden koşmaz, kendini önemser, sporunu yapar, onu isteyen kadın zaten kolundadır. Kural 2 istisnalar dışında Erkek adam üzülebilir ama ağlayamaz, ( ağlarsada bir başına ağlar ) kural 3 şu an çektiğin acıyı avantaja çevirmenin yöntemi spor yapmak, şınav çekerek başla kendine yatırım yap, daha fazla kazanmanın yollarını ara, her gün erken kalk sporunu ihmal etme, sen tekrar birlikte olalım düşüncesinde oldukça o kişinin gözünde daha'da değerin düşecek durum kötü olacak haberin olsun, bu durumdan sonra yaşadığın acıyı sporda enerjiye çevirip kendine çok iyi bir iyilik yapabilirsin, yada tek yapacagın kafana takmak üzülmek, Sence hangisi mantıklı, Kendine bir ajanda al ve oraya tecrübelerini, yaşadıklarını yaz, kendin için kurallar belirle ve ileride ilişkine birisi dahil oldugu zaman ona bu kuralları hatırlat ve ona göre ilerle, bir kadın sert, kendinden emin bir adamla olmak ister her zaman bunu unutma, kadınlar kendine değer veren erkeğin peşindedir, para 2.plandadır her zaman, yazdıklarımın hepsi tecrübeyle sabittir, yazacak çok şey var ama kafa bulundurmak istemem, umarım bu durumun içerisinden hızlı bir şekilde ayrılırsın.