Ortada tartisma yok yegen, kadinlar böyle gider.. Cigerini yaka yaka gider.. Unutamazsin ama Zamanla alisirsin.. Pek önemsemez ama uzaktan uzaga da seni takip eder... Artik ona koyacak tek sey senin basarili güclü, Tuttugunu koparan biri olman olacaktir.. Yani daha güclü olmalisin.. Hayata ve seni yari yolda birakanlara inat.. Ancak böyle üzersin seni üzenleri..