CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun ve tepkiniz çok doğru ama KVKK'ya aykırı olduğundan konu kaldırılacaktır diye düşünüyorum. D0llandırma durumlarında kendinize vazife görüp şikayetçi olmayı ihmal etmeyin.
benden yana sorun yok hocam istediği yere şikayet edebilir, ben zaten yatırımımı veysel beye yaptım bir kaç aya 2.5-3x görecektir.