Öncelikle geçmiş olsun ve tepkiniz çok doğru ama KVKK'ya aykırı olduğundan konu kaldırılacaktır diye düşünüyorum. D0llandırma durumlarında kendinize vazife görüp şikayetçi olmayı ihmal etmeyin.