yurtdışındaki saygınlık mı ???????
Puhahhahaghahgghasghfas

hocam senin hayatında hiç yurtdışına çıkmadığın apaçık belli.
Avrupalıların çoğu nefret ediyor ondan. Siyasileri konuşmaya gerek bile yok.
Senin karşına istisanaları bile çıksa da herkes bizi sayelerinde radikal islamcı ar*p arapça konuşan , demokratik , laik , özgür olmayan gariban bir üçüncü dünya ülkesi olarak görüyorlar. ( Ruslar hariç çünkü vizesiz gidebilecekleri başka ülke yok puhahaha )
İmajın yerlerde zaten çok bir şey kaybetmezsin saygından merak etme. Ülkendeki ortalama maaş 1 ortalama kiradan düşük. Ülkenin yarısı asgari ücretle açlık sınırının altında yaşıyor. Eğitim seviyesi yerlerde. Ama sen hala cumhurbaşkanımızın saygınlığını düşünüyorsun çok düşüncelisin dostum gerçekten.

One minute one minute - +9999 aura added