Devlet aklı halkın günlük maddi zararlarındansa, yakın gelecekte sosyal medyayı kontrol altına alabilmeyi planlamak zorunda. Türkiye zaten 20 yıldır sosyal medyayı Dünya'da en çok kullanan ülke konumunda, bu kontrol dışı bir durum. Rusya, Çin, Kore, Hindistan kendi arama motoru, mail servisi, video sitesi, sosyal medyası, alışveriş sitelerine sahipken Türkiye'de bunların yerli olmaması, yerli olanın da yabancıya satılması çok büyük eksiklik. Sosyal medya algıları yönetiyor, bu çok tehlikeli bir şey. Ben hükümetin ciddi yaptırımlar yapacağını sanmıyorum, sadece göstermelik tutum olduğunu düşünüyorum. Aslında bu konuda çok daha ileri seviye adımlar atılması gerekiyor.