Bende de aynı yer ağrımıştı. Ultrason ile bakmışlardı ve lenflerimde şişme olduğu gorülmüştü. Sonra bir serum yedim geçti. Lenfler riskli bölge dikkate alin derim. O dönem çok stresliydim ondan olmuştu. Buzde apandisit sanmistik hatta doktorlar bu yalanci apandisit demisti