Merhabalar eşim doktor benim şimdi ona danıştım , apandisit tanısını yapmanın yöntemlerinden biri , ayağa kalkın parmak ucunuzun üzerinde durduktan sonra birden kendinizi topuğunuza bırakıyorsunuz. Eğer ki ağrıyan bölgede dayanılmaz bir ağrı oluyorsa o zaman apandisit. Sadece bundan anlaşılmaz ancak muhtemeldir diye de ekledi.
Hocam öncelikle çok teşekkür ederim. Dediğinizi yaptım yapınca o bölgeye inceden bir sızı giriyor. Dayanılmaz bir ağrı yok fakat muhtemelen ben bu apandisit ağrısını ilk evrede hissettiğim için az ağrıyor. Akşam bir acile gideceğim film çektireceğim. Çok sağ olun.