Story izlenme sayısına bakarsak bir nebze iyi ama paylaşım etkileşimi çok düşük.O yüzden yüksek takipçili,hergün reels atıp 300-500 bin izlenen tanıdıklar bile 3 gündür paylaşım yapmıyor,biz de yapmıyoruz.Görüntülemeler ve takipler yurtdışından geliyor,paylaşım yapmamaya devam edersek var olan algoritma da bozulacak.Yani sadece izlenme ile kurtulmuyorsun bu işten,işler gir gide kötüye gidiyor.