Akut apandist teşhisiyle hastaneye yatmıştım. 2 günün ardından hastaneye yatırdılar sabahında ameliyat oldum. Özelde kapalı ameliyat olmama rağmen enfeksiyon oluşmuştu ve bağırsaklarıma kadar tıkanmış. Doktor beceriksizliği yüzünden başka hastaneye sevk etti. Diğer doktor işinde gayet iyi olduğu için 2 gün içinde büyük ihtimal atlatırsın atlamazsan bir ameliyat daha olacaksın onda da sonuç alamazsak bağırsaklarını dışarı almak zorunda kalacağım demişti ki dediği gibi oldu 2 günde atlattım ve çıktım. Bunun dışında birçok olay gelişti ve akut apandist ağrısı hafife alınacak bir ağrı değil. Bunun dışında kusma gibi durumlarda oluşmuştu. Bence hafife almayın direkt doktora gidin