Nurest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora gidin padişahım.
melihtnbilgiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgisayarı acil kapatıp yola çıkmalısın daha da ağırlaşabilirsin çok yüksek ihtimal öyle.
NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gaz olabilir. Apandisit olabilir. Reflü olabilir. Acile gidebilirsiniz, bir filmle çıkar ortaya hocam. Muhtemelen gazdır.
merttari28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora gitmek ❌
R10'da konu açmak ✅
P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apandisit olabilir, safra kesesinde taş olabilir bağırsakların da sorun olabilir vs, kesinlikle bir doktora görünmelisin.
GoogleShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora git. Hastalığını Google'da aratıp kendine evham yaratma.
webgrafiker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resimde görülen yer apandisit eğer sırt üstü yatıp ayaklarınızı kendinize doğru katlayarak çektiğinizde ağrı kesiliyor yada azalıyorsa apandisit olduğu kesindir. Başıma geldi tecrube ile sabittir geç kalmadan en yakın hastaneye başvuru yapın.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bölgedeki her ağrı apandist anlamına gelmez, ağrının birkaç gün devam etmesi ve yanında diğer belirtilerin olması da gerekir mide bulantısı kusma ateş v.s.

Çok kafanıza takıyorsanız acile gidin ultrason çeksinler.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. 3 saate acile gidip film çektireceğim. Çok sağ olun.