Değerli hocalarım geçen hafta sudan mıdır bilmiyorum mide bulantısı, kusma ve ishal geçirdim. Şimdi iyiyim çok şükür fakat şimdi de karnımın tam işaretlenen bölgesi ağrıyor. Noktası virgülüne aynı yer. Sanki deriniz bir yere sıkışır ya da birisi çimdikler ya hani öyle bir acı. Yanıyor gibi daha çok. İnce bir sızı şeklinde gelip gidiyor acı. Apandisit'te problem mi var acaba. Doktora gitmeli miyim? Apandisit ameliyatı geçiren hocalarım ne önerirler?