Bakın işte beni arkadaşla aynı kefeye koymayın sakın ben o kafada değilim. Dalga geçme gibi bi niyetim yok kimseyle. İnsanların ekmek parasıyla dalga geçilmez sadece takıldığım bazı noktalar var. Günlük 30k zarar eden de varmış. Yazık günah cidden umarım en kısa sürede açılır herkes işine gücüne bakar. Çünkü 1 mesajla küplere binip şahısa hakaret edenler var. Anlayabiliyorum sizi ama kendi sınırlarımızı çizelim tartışırken lütfen.