Geçmiş olsun. Onu bunu bilmemde. Bizim burda 3 kardeş yıllardır bi dükkanda terzi, dikim vs işleri yapıyolar. 3-4 ay önce yine aynı semtte daha büyük bi dükkana geçip daha profesyonel ve kurumsal hava verdiler. Sistematik çalışıyolar, Terzilik işine farklı bi boyut kazandırdılar İşleri maşallah iyi.