Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ticaret bilginiz siyasi bakış açınız ile doğru orantılı.
Yurt dışında olduğunuz için türkiyedeki yaşayan halk ile ilgili çıkarım varsayım yapmayın siz bence.
Ne desek boş ama madem elle tutulur bir cevap bekliyorsunuz başlıyalım;
Harcama yapmamak zenginleşmek midir? Enflasyon zamanında bir ürünü bugün almazsan yarın daha fazla ücret ile almak zorunda kalırsın ⚠️
Halk zenginleşmedi ama instagramdan gelir elde eden fakirleşti ( onlarda türk halkı ya hani? ) ⚠️
Garip siyasi laflarınıza değinmicem insan akrabasını bu kadar savunmaz, ne vaad ediyorlar ve veriyorlar bilmiyorum ama şirketinizle ilgilenin bu tür konuları TÜRKİYEDEKİ TÜRK HALKINA bırakın.