3 ay içinde instagram için ayırdığım para 5 asgari ücreti geçti. Yani bu kadar yatırım yaptıktan sonra bu neyin kapatmasıdır. Neyin kuralıdır. Tüm emeklerim 3 günde nerdeyse çöpe gitti. O kadar etkileşim geri dönüş almak için çok zaman harcadım. Haram olsun kimin parmağı varsa, sevinen varsa, engel olan varsa, sebep olan varsa...