İyi geceler R10 ailesi, 600 bine devren satılık bir market var.
Satıcının verdiği bilgilere göre kirası aylık 4 bin, elektrik gideri 2-3 binmiş. Aylık masraflar çıkıldığında (bağkur, kira, elektrik vs) ciro ortalama 40 bin altına düşmüyormuş.
Devralacağımdan değil ancak merak ettim, sizce mantıklı mı? Ya da devralıp içine eleman koymak?
Ya da 1 milyona satılık olan başka bir market var, onun da aylık getirisi 120-130 bin arasındaymış.